Kasutustingimused
Tootevalik
EUROLINN OÜ tooteid saab osta aadressilt www.elinn.ee
Tooteid saab ostukorvi lisada nii nimekirjast kui ka toote detailvaates.
Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumust (koos saatmiskulu ja käibemaksuga). Pärast toodete valimist tuleb ostukorvi lingile klõpsates minna ostukorvi vaatesse.
Ostukorvile on lisatud kaalupiirang 25 kg tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalik tellimust täpsustada koguste muutmise või toodete eemaldamise teel. Ostukorvi hinnale lisandub saatmiskulu. Saatmiskulu ostukorvi hinnale ei lisandu, kui toodete kättesaamise viisiks on „laost järeletulek“. Pangalingi kasutamisel makseviisina sisaldab hind käibemaksu.
Ostukorv
EUROLINN OÜ tooteid saab osta aadressil www.elinn.ee
Tooteid saab ostukorvi lisada nii nimekirjast kui ka toote detailvaates.
Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumust (koos saatmiskulu ja käibemaksuga). Pärast toodete valimist tuleb minna ostukorvi vaatesse, klõpsates ostukorvi lingil.
Toodete kohaletoimetamine ja selle tingimused
Tellimuse saamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi. Tellimusi toimetatakse kohale Eesti, Läti, Leedu, Saksamaa ja Soome Vabariigi piires. Teiste riikide puhul palun täpsustage e-posti teel shop@elinn.ee. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega seotud kulud. Kohaletoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist ning arvutatakse ostukorvis.
Kui kaubale on võimalik ise järele tulla ja Ostja valib kauba kättesaamiseks määratud viisi, siis kauba hinnale kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
Pakiautomaadi ja kulleriga tellimisel on tellimuse ettevalmistusaeg kuni 21 tööpäeva, mille järel antakse pakk üle vedajale. Klienti teavitatakse, kui pakk on valmis.
NB! Tellimuse ettevalmistusaeg võib pikeneda, kui tellimuse ettevalmistusaeg langeb riigipühale. Kui riigipüha langeb tööpäevale, nihutatakse maksimaalne ettevalmistusaeg riigipühale langevate päevade võrra ettepoole.
Tellimuse esitamine
Meie veebisaidil tellimuse esitamiseks peate olema vähemalt 18-aastane ja esitama ostuprotsessi käigus täpse, täieliku ja ajakohase teabe.
Tellimuse esitamisega nõustute järgmisega:
- Sõlmite valitud toodete või teenuste ostmiseks õiguslikult siduva lepingu.
- Kõik hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad kohaldatavaid makse, kui pole teisiti märgitud.
- Kinnitate, et teie esitatud arveldus- ja saatmisandmed on õiged.
Saadaval olevad makseviisid
Aktsepteerime oma turvalise maksepartneri Montonio kaudu järgmisi makseviise:
- Pangalingid (nt SEB, Swedbank, LHV, Coop, Citadele jne)
- Kaardimaksed (Visa, Mastercard)
- „Osta kohe, maksa hiljem“ valikud (kui need on Montonio kaudu saadaval)
- Pangaülekanded (avatud panganduse kaudu, kui see on toetatud)
Kõik maksed töödeldakse turvaliselt Montonio Finance UAB kaudu. Me ei salvesta teie maksekaardi andmeid oma serverites.
Tellimuse kinnitamine ja töötlemine
Teie tellimus kinnitatakse alles pärast makse edukat töötlemist ja tellimuse kinnituse e-kirja saamist.
Jätame endale õiguse tühistada või keelduda mis tahes tellimusest sellistel põhjustel nagu toote kättesaamatus, makse ebaõnnestumine, pettusekahtlus või käesolevate tingimuste rikkumine.
Kui teie tellimus tühistatakse pärast maksmist, saate täieliku tagasimakse algse makseviisi kaudu.
Kui teil on vaja oma tellimust muuta või tühistada, võtke meiega kohe ühendust aadressil shop@elinn.ee. Pärast töötlemise alustamist ei pruugi muudatused enam võimalikud olla.
Defektne kaup
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse eest lepingutingimustele või puuduste eest, mis eksisteerisid juba kauba üleandmise ajal. Esimese aasta jooksul alates kauba üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Veebipoe kohustus on tõendada vastupidist.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui veebipoest ostetud kaubal on defektid, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Tühistamine ja raha tagastamine
Saatke tellimuse tühistamise ja raha tagastamise taotlus e-posti teel aadressile shop@elinn.ee.
Teil on õigus tellimus tühistada ja saada raha tagasi, kui tooted ei ole meie laost lahkunud / neid ei ole tarnimiseks väljastatud.
Müüja poolt käesolevate tingimuste kohaselt tehtud tagasimaksed tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses märgitud tarnekuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
Veebipood kinnitab Ostjale taganemisavalduse kättesaamist e-posti teel.
Ostja saab pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.
Müüjal on õigus keelduda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud / muutunud ebamõistlikult odavaks võrreldes vastava toote tavapärase turuhinnaga (hinnaviga), kaubal puudub selgesõnaline teave, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaupa ei ole Ostjale üle antud. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates hinnaveaga tehingust teadasaamisest, esitades Ostjale avalduse kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
(Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal taganemisõigust olla; sellisel juhul peavad vastavad tooted ja teenused olema loetletud ning need peavad olema seadusega kooskõlas.)
Taganemisõigus ei kehti, kui Ostja on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse teostamiseks ei tohi Te tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks samamoodi, nagu Teil oleks lubatud kaupa testida päris poes.
Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või kui kaubal on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile shop@elinn.ee (see ei ole spetsiifiline vorm, kirjutage meile lihtsalt e-kiri, milles kirjeldate oma probleemi ja mainite tellimuse numbrit) 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi, et ta andis kauba vedajale üle eelnimetatud tähtaja jooksul.
Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab veebipood ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipoel on õigus keelduda raha tagastamisest kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on selgelt valinud veebipoe pakutavast odavaimast tavapärasest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole pood kohustatud hüvitama tavapärase saatmiskulu ületavaid kulusid.
Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on vea tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.
Vaidluste lahendamine
Kõik ostja kaebused veebipoe kohta tuleb saata e-posti teel aadressile shop@elinnee
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjonis on ostjale tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.